sobota 31. októbra 2015

Lacná pochúťka

Som asi úplne posledná, ktorá pridáva článok ohľadne halloweenu, tým viac, keď je to recept. No v konečnom dôsledku- ráno som si spomenula na vás, tých, ktorí sú rovnako nerozhodní a zábudliví ako ja a teraz absolútne netušia, čo ponúknu hosťom na svojej oneskorenej halloweenskej párty. No, mám riešenie! Vopred vás upozorňujem, že tento recept je len výplod mojej fantázie, a že suroviny, ktoré som v tomto recepte použila sa vám môžu zdať absurdné. Ale nebojte sa, je to poživateľné! :D 




Na lievance budeme potrebovať: 
1,5 šálku hladkej múky
kefírové mlieko
vajíčko
cukor
(pre ten pravý halloweensky efekt môžeme ešte pridať aj mlieko s príchuťou tekvice a škorice)
modré farbivo

Všetky suroviny dobre zmiešame a môžme dať na panvicu pražiť. Následne ich už len natrieme ríbezľovým (alebo hociktorým iným džemom) a máme hotovo. Doporučujem si k tejto pochúťke dať šípkový čaj, výsledok je naozaj skvelý. 

Ja si nemôžem pomôcť, ale tie lievance mi pripadajú ako takí malí zelení trolovia prejdutí kombajnom na placku :D

7 komentárov: