pondelok 28. decembra 2015

Tý potvoře to nedaruju

Príjemný prázdninový deň vám prajem! Dnes vám recenzujem túto skvelú knihu, ktorá určite väčšinu z vás zaujme -hlavné na tom je, že táto kniha nie je jedným z tých preumelkovaných sladkých románov!

"Když malé holky vyrostou, pokusí se vás vyštípat z práce." 

Táto kniha sa veľmi podobá na film Diabol nosí Pradu, o tom niet pochýb. No nie je to jeho pravá kópia, to pozor- táto kniha je vo veľa veciach veľmi,veľmi odlišná.

Imogen Tateová , šéfredaktorka prestížneho magazínu Glossy, sa po polročnej "dovolenke" vracia do práce. To by bolo celkom v poriadku, no zarazí sa,  keď za svojím stolom zbadá pohodlne sa rozvaľovať svoju niekdajšiu asistentku Evu, ako práve robí selfie svojich extravagantne nalakovaných nechtov .

A potom už prekvapenia neberú konca. " Staromódny " papierový časopis sa počas jej neprítomnosti zmenil v internetový magazín . Zo štyridsiatničky Imogen je náhle dinosaurus a "Šedý vlas", ako so sžieravou iróniou titulujú svoje staršie spolupracovníčky nemilosrdné mladé asistentky. Imogen zrazu ničomu nerozumie. Nevie, čo si počať so všetkými tými tweetmi, e - shopmi, aplikáciami a selfíčkami. Pripadá si, akoby spadla do iného sveta, kde všetci hovoria jazykom, ktorému nerozumie. Z uznávanej šéfredaktorky sa zo dňa na deň stáva vysmievaný outsider.





Nemám veľmi v láske, keď je príbeh rozprávaný z pohľadu niekoho staršieho odo mňa 30 rokov, ale ak mám povedať pravdu, aj keď je medzi nami tak veľký vekový rozdiel, v Imogen som sa veľakrát videla. Či už to bolo cez jej neschopnosť prekúsať sa cez Twitter, problémy riešiť veľkými obkľukami, alebo nevedomosť s google doc. Stalo sa mi to isté! Áno Im, človek sa učí celý život.

Táto kniha mi dala veľa. Mnohokrát som sa od nej odtrhla s pocitom: To už je ďalší deň? A nechcela som veriť, ako tie hodiny rýchlo ubiehajú. Ak sa do nej poriadne začítate, nepustí vás. Imogen Tateová je jednoducho nákazlivá, no čo vám poviem!


stručný obsah: kniha

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára