utorok 20. decembra 2016

Tešiť sa z maličkostí a vedieť poďakovať

Musím sa zahanbene priznať, som vianočne premotivovaná. Za posledný týždeň som si trikrát pozrela Grincha, jedenkrát Vianočný expres (veľmi sa mi nepáčil), film Santa Claus a to je chvalabohu všetko. Celá moja izba prekypuje Vianocami, od svetielok na skrini až po malých elfíkov na parapete. Asi som sa zbláznila! Mám pocit, že už neznesiem ani jednu vianočnú rozprávku, knihu alebo nebodaj ozdobovanie stromčeka. Moja choroba mi k tomu tiež veľmi nedopomáha, zapríčinila sa o nový príbeh na Wattpade, ktorý píšem a je, samozrejme, o Vianociach. Volá sa Christmas magic...with elves (SK), keby ste si ho chceli pozrieť. V tejto vianočnej náladičke ma tiež napadlo, že by som mohla znova uskutočniť moju vianočnú poštu, tak ako minulý rok, článok máte tu. Viem ale, že nie každému z vás sa na to bude chcieť klikať, takže vám to vysvetlím.





Veľa ľudí zabúda na ten pravý zmysel Vianoc. Veľké darčeky, či vôbec nejaké darčeky, ktoré sa v poslednej dobe na yb stále riešia, ma nenechajú chladnou. Každé druhé video je o tom, čo dať komu na vianoce, čím ho potešiť a podobne. Mňa to už nebaví! Veď o tomto nie sú Vianoce!  Mali by byť o pekne strávených chvíľach s blížnymi, v kruhu rodiny. Podľa mňa by to mal byť deň, kedy si uvedomíme a poďakujeme za to, za všetky chvíle, dobré aj zlé, ktoré sme s nimi strávili. Niekto nemá kompletnú rodinu, niekto má náhradnú. Tí si ich vážia, vedia aké je to byť opustený. My, ktorí máme všetko, si to neuvedomujeme. A v tomto duchu by som aj chcela mať tohtoročné posielanie pohľadníc. Nevadí, že som sa spamätala až tak neskoro, môžme to pojať aj ako novoročné, zmysel to má rovnaký.



Do pohľadnice mi napíšte, za čo ďakujete tento rok. Čo sa vám pekného aj zlého udialo, čo vás nahnevalo. Prijmite minulosť, a začnite naplno žiť prítomnosťou. Buďte vďační aj za úplné maličkosti. Ja sa na vaše pohľadnice budem veľmi tešiť, každý kto by mi ju chcel poslať, nech mi napíše na anka.porubanova@gmail.com svoju adresu, ja mu obratom napíšem svoju a jeden z vás, tak ako aj minulý rok, dostane k pohľadnici peknú knihu.          

Šťastné a Veselé! 
A buďme dobrí stále, nie len na Vianoce. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára