nedeľa 7. mája 2017

Prírastky vo farebných tónoch

Myslím, že na mojom blogu už asi nemusím predstavovať slovenský internetový obchod womanology, z predošlých recenzii ste už mohli vidieť, že ak hľadám originálnu bižutériu, mrknem práve tam. Dnes tu preto mám recenziu na dva náhrdelníky a jeden choker, zaslaný práve z tejto stránky. Či som však bola na ste percent spokojná, ako to bolo po minulé razy, to sa dozviete už v riadkoch nižšie.

Náhrdelník Dragonfly



 Z celej zásielky som sa na tento náhrdelník tešila najviac, no nesmierne ma sklamalo, že mi prišiel v jednej svojej časti zlomený. To bolo naozaj veľké mínus, no sama neviem ako, podarilo sa mi ho znovu zlepiť (dám vám radu, ak sa vám niečo podobné stane, na sekundové lepidlo hneď zabudnite, nefunguje). Mimo tohto incidentu je náhrdelník sám o sebe veľmi pekný a po zlepení som s ním nemala žiadne ďalšie problémy. Je na zlatom základe, má modré, bledozelené, ružové a priehľadné sklíčka. Veľmi pekný je ku kombinácii v jednofarebnom outfite, najmä pri bledých farbách.





O tomto kúsku som si myslela, že ho až tak veľmi nevyužijem, alebo že to bude kúsok len tak - do zbierky. Ako ohromne som sa mýlila! Nosím ho najviac spomedzi všetkých troch, pretože vážne, on sa hodí úplne ku všetkému! Avšak v jeho farbe by som si až taká istá nebola, pretože to nie je rose gold, ani zlatá (pre porovnanie som pod náhrdelník dala mikinu so zlatým vyšívaním na znak toho, že naozaj nejde o tú istú farbu)... čiže, aký je to odtieň? Uzavrieme to tým, že zrejme ide o nejaký odtieň žltej. Na tomto jednom kuse mi prišla aj celkom viditeľná čierna škvrna (čara), ktorú je vidieť na obrázku prvom. Ničím ju neviem vyčistiť, ak máte nejaký nápad, prosím napíšte. 




Ako veľa vecí s týmto vzorom, tento choker mi učaroval. Je vyrobený z materiálu podobného stuhe, ale nie je taký hebký, úplne typické by bolo preň našiť ho na kroj. Vzadu je na kovové zapínanie s naozaj dlhom šnúrkou na pripnutie, naozaj na akúkoľvek veľkosť. Ak by vám však dĺžka prekážala, úplne v poriadku sa dá jedným strihom klieští odstrániť. 
Ja celú objednávku hodnotím na 70-80%, lebo, aj keď sa mi náhrdelníky veľmi páčia a rada ich nosím, vadí mi, že neprišli úplne stopercentné (okrem posledného). 

Aký máte názor vy?

S bozkami,
AnkaLoves-



14 komentárov:

  1. Pro mě by tyto šperky moc nebyly. Mám ráda jemné šperky a škoda, že přišel ten první náhrdelník zlomený.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aww ten folklórny choker je absolútne pecka! :))
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja moc sperky nenosim ale mam doma zopar ktore si dam na vynimocnu udalost :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je škoda, že to přišlo poškozené, ale jsem dobrá, že si ho zase slepila. Prvné dva náhrdelníky se mi moc líbí, ten poslední nevím, zatím jsem nepřišla moc na chuť chokerům.

    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten druhy nahrdelnik je krasny!

    xoxo Mon lifebymon.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť